We doen wat we beloven
Het lijkt een open deur, onze klanten moeten er vanuit kunnen gaan dat we doen wat we beloven. Het wordt ook vaak snel gezegd. Maar je gaat wel een verantwoordelijkheid aan, een verplichting waar je 24 uur per dag aan moet voldoen. Althans, dat is de vertaling die Lobeco geeft aan het begrip Service; op elk moment alle ondersteuning bieden die de installateur nodig heeft!
In bedrijf stellen
Verder biedt Lobeco een telefonische helpdesk, een reparatiewerkplaats, assemblage en een team technische buitendienstmedewerkers, die in heel Nederland actief zijn om klanten de service te geven die ze nodig hebben, Dat varieert van ondersteuning bij inbedrijfstelling van installaties, tot onderhouden en reparatiediensten. Daarnaast beschikt Lobeco over een kennis centrum, hier worden de trainingen gegeven.
Projectbureau
Lobeco verleent daarbij absoluut niet louter en alleen projectmatige diensten. De ondersteuning is veel breder. De installateur bepaalt zelf de support op maat, welke onderdelen hij afneemt. Waardoor hij (op zijn beurt) weer snel een oplossing kan bieden aan zijn eigen klanten. De Lobeco projectleiders van het projectbureau kunnen ingehuurd worden om de installateur te ondersteunen bij de totstandkoming van een totaalproject. Materiaal aanschaffen, stukje projectbegeleiding en ingebruikstelling, alles van a tot z geregeld.
Onderhoud & Service
Tenslotte ondersteunt Lobeco de installateur via een Onderhoud-Service Contract door bepaalde (met name ook gecertificeerde) werkzaamheden uit handen te nemen. Lobeco garandeert dat binnen een afgesproken tijd een monteur bij de klant op de stoep staat. Daarnaast wordt minimaal één keer per jaar onderhoud uitgevoerd.
Schijf je hieronder in voor onze nieuwsbrief.
Koraalrood 90
2718 SC Zoetermeer
Nederland
+31 (0)70 - 314 314 3
info@lobeco.nl